Vi slängs hit och dit vi åker fram och tillbaka, upp och ner, hamnar här och där och Gud vet var, titt som tätt försvinner vi och vi ligger på de mest otänkbara platser, vi bara ligger där och har riktigt kul när vi hör hur Jessica letar efter oss.
Är vi inte i den ena väskan så är vi i den andre, eller också i någon av jackfickorna. Ofta har vi det ganska mysigt där vi ligger, bland hårband, pennor och diverse saker.
Vi fick tillökning för ett tag sedan, den har ett litet guldband på sig så den måste känna sig extra speciell. Den används inte så ofta men har ändå en viktig roll i det stora hela.
Vi känner oss alltid lika viktiga, hon lämnar sällan lägenheten utan oss och vi hänger med på det en äventyret efter det andra.
Idag glömde hon oss dock, vi ligger här hemma och hon har nog ingen aning om vart vi är.
Utan henne kan vi inte göra så mycket, om ingen annan kommer och lägger vantarna på oss.
Nu tar vi det lugnt, checkar läget, slappar, det är helt okej faktiskt.
Undrar när hon kommer hem.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar